Ajatuksia ajasta

Blogi

12.10.2022 klo 15.21
Miksi vastuullisuus ei ole pelkkä trendi vaan todellinen ja tärkeä vastuu jokaiselle yritykselle? Miten voit todella erottua vastuullisuudella? Tässä blogissa käsittelemme pintaraapaisua syvemmin kestävän vastuullisen toiminnan tärkeyttä.
17.6.2022 klo 11.25
Siirtyminen etätapaamisista kasvotusten tapaamiseen on alkanut, joten on aika taas teroittaa hissipuhe taidot. Tässä vinkit hyvään hissipuheeseen.
21.4.2022 klo 17.23
Onko tehokkuus aina synonyymi hyvälle? Miksi ympäri maailmaa kokeillaan joustavampia työtuntiratkaisuja ja ollaanko tässä ison käännöspisteen akselilla?
21.4.2022 klo 17.11
Tämänkertaisessa kirjoituksessa vastataan yleisimpiin konsultoinnin kannattamista pohtivien mietityksen aiheisiin.
9.4.2022 klo 13.14
Mietityttääkö uuden tuotteen/palvelun asiakaskunnan koko? Markkinoiden laajentaminen kiikarissa? Markkina- ja asiakastarveselvityksellä pienennät riskiä ja tiedät mihin olet lähdössä. Markkina- ja asiakastarvekartoitus ovat oleelliset osat kannattavaa liiketoimintaa, mutta mitä tarkalleen voit odottaa niiltä?
2.7.2021 klo 12.26
Jotta voi tulla löydetyksi hakukoneista, kuten Googlesta, täytyy meidän tietää mitä asioita ihmiset etsivät hakukoneista. Tämän artikkelin tavoitteena on rikkoa avainsanatutkimukseen liittyviä fobioita ja tarjota selkeät askeleet oman yrityksesi näkyvyyden parantamiselle netissä.
2.7.2021 klo 12.11
Onko sinulla liikeidea, mutta sen rahoitus mietityttää? Tässä kirjoituksessa erittelen muutaman alhaisen kynnyksen vaihtoehdon innovaation kehittämisen rahoittamiseen.
2.7.2021 klo 11.59
Esittely asioista, joihin voit saada asiantuntijaverkostomme apua liiketoimintasi kehittämiseksi.
9.6.2021 klo 9.37
Oletko henkilö, jolla riittää ideoita liiketoiminnan aloittamiseksi, mutta toteutuksen aloittamisen kynnys tuntuu liian korkealta? Olemme koonneet 8 askelta, joita soveltamalla toivomme tuon kynnyksen madaltuvan. Kun prosessia ajattelee yksi askel kerrallaan, tulee siitä lähestyttävämpi ja selkeämpi. 
1.6.2021 klo 13.14
Ketä brändisi puhuttelee? Onko mahdollista, että venytät brändisi liian ohueksi yrittämällä miellyttää kaikkia? Brändipersoonan harkinta on yksi tapa varmistaa, että brändisi viestii oikeille ihmisille oikealla tavalla.